14 Ekim 2016 Cuma

Tozlu.com'un Tozunu attırma Vol 1

Alışveriş aşkıyla dolu emc sahaya geri döndü .Pekte ayrılmamıştım zaten ama sezon sonlarında iyice coşuyorum.Bu sezon tozlu.comdaki ürünler çok fazla indirime girmedi sezonda bitti derken tozlu bir indirim yaptı tam yaptı.Aslına bakarsanız indirimin ilk 24 saatinde fiyatlar cidden yerlerdeydi neyseki o ilk 24 saatte alışveriş yapmışım çünkü ikinci gün fiyatları yeniden yukarı çektiler.Hala indirim var ama ilk günkü fiyatlarda değil mesela aşağıda göreceğiniz tulumların tanesini 27 tlye almıştım.Halbuki şu an 45 tlden satışta.Aşağıda gördüğünüz tüm ürünler için durum aynı hepsine bariz fiyat farkı koymuşlar ikinci günden itibaren.

Tek canımı sıkan nokta ise kredi kartımdan ödeme çekmek için gönderdikleri o aşağılık şifrenin bir türlü gelmemesi ve benim çaresiz kapıda ödeme seçeneğinin seçmem.Hayır Madem şifre gelmeyecek o zaman kaldırın şu 3d secure ile alışverişi. Hiç sevmiyorum zaten sms faslıyla uğraşmayı.

Neyse sonuç itibariyle musmutlu bir alışveriş yaptım ilk siparişimde 16 parça ürün aldım.Sanırım 12si elbise 3 tane de tulum aldım.Son birkaç yıldır bir modeli beğendiğimde farklı renklerini de alır oldum.Annem hayatta olsa deli misin aynı modelden niye tekrar tekrar alıyorsun değişik birşeyler alsana derdi ama ne bileyim model aşkı yüzünden farklı renkleri almak hoşuma gidiyor.Hele de fiyat uygunsa.

Bu yıl sezon sonu bir sürü elbise ,etek ve tulum aldım.Değmeyin alışveriş keyfime.İşimden memnunum.İş arkadaşlarımı seviyorum.Huzurluyum tek sıkıntım bu ara  dayımdan kalan evin acilen tadilatını yaptırmam gerekmesi. Rum evi olması nedeniyle tadilatı biraz uğraştıracak.Diğer yandan da iş yerime yakın bir ev tutmam gerekiyor.Tabi iki arada bir  derede ben nereye koşup hangi işi halledeceğimi bilemez durumdayım.Neyse zamanla hepsi hallolur diyelim ve ne var ne yok toplamışım bi bakalım :))









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazar Hakkında

authorYazar 20 yılı aşkındır bu ne biçim bir hayat sorusunu kendine sormakta ne yazık ki hala cevap bulamamaktadır. Yazarın bu blogu kurmadaki amacı hayatındaki değişim ve gelişimleri gözlemektir. (Henüz bir değişim gözlenmedi ) Tabi bu arada okuyanların içini daha fazla karartmamak adına alışveriş, diy ve eglence paylaşımları ile bloga renk katmayı amaçlamaktadır.



İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *